czwartek, 21 lipca 2016

Motylkowa szkatułka.

Kiedy zobaczyłam tą serwetkę, od razu dokładnie wiedziałam co z nią zrobię. Byłam nią zachwycona! Takie koronkowe motyle i jeszcze w takich pięknych odcieniach. Idealnie pasują do bejcowanego drewna :) Zamiast lakieru użyłam wosku postarzającego Stamperii, który dodatkowo przyciemnił drewno. Woskowanie powoduje, że drewno jest niezwykle miłe w dotyku. Dlatego też lubię woskować moje drewienka :)
Szkatułkę ozdobiłam dodatkowo metalowymi okuciami i nóżkami. Wieczko wykonałam metodą na żelazko, pokryłam spękaniami i dodatkowo zrobiłam maleńkie złote kropeczki konturówką (na zdjęciach ledwo je widać).





                      Ta szkatułka ma już swojego właściciela :)

1 komentarz:

  1. Piękna szkatułka. Ślicznie dopasowany dół do kolorów motyli. A zamknięcie to już dopełnienie całości.

    OdpowiedzUsuń