czwartek, 14 kwietnia 2016

Jak zrobić łatwe reliefy z pasty strukturalnej.

Komplet 3 świeczników.


 Przeglądając bloga Pani  Ani Korszewskiej natknęłam się na posta o bransoletkach z nietypowymi reliefami wykonanymi wykałaczką - http://annakorszewska.blogspot.com/2015/12/diy-pomys-na-bransoletke.html
 Zachwyciły mnie efekty i łatwość wykonania. Postanowiłam wypróbować tej metody i padło na świeczniki. Gotowe esy-floresy zabejcowałam na czerwono, naniosłam na całość wosk kameleon w kolorze lila, a po wyschnięciu przyciemniłam czarną patyną. Na koniec oczywiście lakier z połyskiem. Czegoś mi jednak tam brakowało, wyglądały jak niedokończone i wpadłam na pomysł przyklejenia wycinankowych kwiatków.  Zobaczcie jak mi wyszło :)
 Będę wdzięczna za pozostawienie komentarzy :)

Małgosia








Świeczniki są do kupienia, w cenie 30 zł. Zapraszam :) 



2 komentarze:

  1. To "skrobanie" w paście strukturalnej to czysta przyjemność :) i efekty ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) tak mi się to spodobało, że ozdobiłam takim skrobaniem również szafeczkę na klucze :) zdjęcia już wkrótce...

      Usuń