środa, 20 kwietnia 2016

Szafka na klucze z damą.

 Ostatnio polubiłam szafki na klucze. Dekoruję je jedna po drugiej :) "Surowe" szafeczki leżą u mnie na podłodze z wybranymi serwetkami i dodatkami i czekają na swoją kolej ;)
Dzisiaj prezentuję szafkę z damą. Prosta w wykonaniu, a w rezultacie myślę, że elegancka i jednocześnie, dzięki stonowanym kolorom, pasująca do większości pomieszczeń.
Pomalowałam ją farbą akrylową, motyw damy jest wycięty z papieru klasycznego do decoupage. Rameczkę dodatkowo ozdobiłam perełkami w płynie w kolorze brązowym. Zamiast drewnianej gałeczki zamontowałam metalowy uchwyt, który dodatkowo wzbogaca szafkę, a mi kojarzy się z biżuterią tejże damy, może kolczykami...;) 
 Wewnątrz oczywiście również znajduje się "coś" - nie lubię zostawiać pustych środków :) Na kółeczko ze sklejki nakleiłam inną damę i udekorowałam dodatkowo wstążeczką.






Szafka jest na sprzedaż, w cenie 70 zł. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz