sobota, 23 kwietnia 2016

Szafka na klucze nr 3.

Dziewczynka w pastelach.


 I znowu szafka na klucze... :)
Tym razem zastosowałam przecierki. Najpierw nałożyłam na boki różową farbę, na to preparat Stamperii do przecierek (zamiast świeczki, jest rewelacyjny!), a po wyschnięciu pomalowałam niezbyt dokładnie farbą w kolorze szarym. Drzwiczki zrobiłam podobnie, ale odwrotnie - najpierw kolor szary, na to preparat do przecierek, a na to farba różowa. Po wyschnięciu delikatnie poprzecierałam papierem ściernym i polakierowałam. Dodatkowo, na górze rozbieliłam białą farbą i zrobiłam kropki patyczkiem od lodów. 
Na drzwiczkach przykleiłam  motyw z serwetki z prześliczną dziewczynką :)






 Wnętrze oczywiście również z ozdobą - serce ze sklejki z przyklejoną serwetką i ozdobione kokardką ze sznurka. Drzwiczki od wewnątrz pomalowałam na kolor szary i lekko przetarłam białą farbą.

  A na koniec mały gadżecik...breloczek do kluczy...





Jak Wam się podoba?

Szafeczka jest na sprzedaż. Cena 70 zł. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz